Have a nice day!

LÖPNINGENS dag

Runt om i Sverige arrangeras sedan 2010 Löpningens dag den första lördagen i februari, detta är för att uppmärksamma den enkla träningsform som löpning är. Om du vill fira Löpningens dag så är det enda du behöver göra att ta på dig träningsskorna och en reflexväst(det är mörkt i januari och du behöver vara rädd om dig) och ta dig ut på en runda. Vill du göra det lite roligare så kan du söka upp de olika arrangemangen som sker runt om i landet och där springa med andra löpare.


vilken rolig grej! jag visste inte ens att det fanns en löpningens dag:)

Svar: Nä men nu vet du det ;)
Tess Olsson

2014-02-01 | 01:04:27

tack för infon, hade ingen aning om detta :-)
söt blogg du har :thumbup:

Svar: Tack , snäll du är :)
Tess Olsson

2014-02-01 | 08:37:22

Sv: Absolut inte!! Allt är toppen med mig, hur är det själv?:D
Kram

Svar: Härligt ! Det är mkt bra med mig :)
Tess Olsson

2014-02-01 | 10:28:05

Vad kul :) Själv väntar jag tills snön har smält och asfalten tittar fram igen.

Svar: Det låter till visso som en smart idé. Annars får man gå till gymmet :)
Tess Olsson

2014-02-01 | 11:03:36

Hej! Tack för kommentaren 😊 jo jag är väldigt förkyld bara annars är det bra 😊
Vilken härlig blogg du har!! Underbar design som gör det roligt att läsa. Kram 😄

Svar: Okej , det skall nog gå över snart då :) Tack , det var väldigt snällt sagt av dig :) Det glädjer mig att någon tkr den är trevlig att fördriva sin lediga tid med :)
Tess Olsson

2014-02-01 | 11:35:45

Sv: Absolut :) Annars skulle det bli väldigt dålig träning om man bara tränade på vår/sommar.

Svar: dålig o dålig.. allt är bättre än inget :) Men klart att det hela med träning och kondition blir bättre om man håller igång det hela året om :)
Tess Olsson

2014-02-01 | 12:06:04

oh löpning:) har du hört talas om hinderbanetävlingen, som är ganska så stor i sverige? man får möta gladiatorer och grejer ahhaha. sjukt:) skrev det i mitt senaste inlägg

Svar: Nej det måste jag ha missat , får kolla upp det sen :)
Tess Olsson

2014-02-01 | 12:25:02

Sv: tack så mycket finis :)
Vad ska du göra denna lördag? :)

Svar: Snart blir det till att titta på melodifestivalen :) själv då ?
Tess Olsson

2014-02-01 | 13:24:24

Sv: Ja det fint och finns så många nyanser av det, tack bra med mig. Tack för kommentaren hos mig!

Svar: Härligt härligt ! :)
Tess Olsson

2014-02-01 | 14:26:19

Svar: Tack för att du berömde mina handgjorda kort. Roligt att du föll för ett specifikt. :)
Trevlig lördagskväll.
Kram

Svar: Ja de var ju fina allihop :)
Tess Olsson

2014-02-01 | 15:41:46

- Jaa det var verkligen underbart där! Vill också tillbaka :)

Svar: Kan förstå det :)
Tess Olsson

2014-02-01 | 16:00:26

Här är det inget springväder idag. Men skidorna kan man ta på :)

Ha en fin kväll!
Kramen♥

Svar: Ja det går säkerligen lika bra det :) Tack , detsamma! :)
Tess Olsson

2014-02-01 | 16:23:18

alltså det finns ju dagar för allt xD

Svar: Haha ja det har du rätt i , det är bara till att välja de man själv vill tro på :)
Tess Olsson

2014-02-01 | 18:48:41






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
|
©Copyright T e s s Von O l s s o n . b l o g g . s e