Have a nice day!

Plugg-Paus !


Dags att pausa pluggandet och istället sjunka ner i soffan med en skål med fruktsallad i famn för att se på melodifestivalen , kan det vara ngt sevärt ikväll?
 


YoHIoooo!!!!!!!!!!!!!!! :-d:-d:-d

2014-02-01 | 22:38:39

vad tyckte du om bidragen? tyckte själv att dom sög :/

Svar: Haha , vill inte känna mig taskig o säga att de sög.. men det var ingenting jag frivilligt kommer lyssna på igen (A)
Tess Olsson

2014-02-01 | 23:26:12

Yoohioo är min favorit! Han kommer vinna hela tävlingen i år!

Svar: Det säger du :) Jag vill nog se och höra alla finalister först innan jag uttrycker mig :)
Tess Olsson

2014-02-02 | 22:19:50

Så pinsamt! Funderar på att inte se vidare på melodifestivalen detta året...

Svar: Tkr heller inte det var så bra denna gången :/
Tess Olsson

2014-02-02 | 23:05:33

jaa, mysfrukostar är ju för himla bra!

vad tyckte du om festivalen då, jag missade den.. :)

Svar: Den var inget att hurra för enligt mig :/ får hoppas det blir bättre då det är lite av en tradition att kolla igenom det hela :)
Tess Olsson

2014-02-03 | 14:46:05






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
|
©Copyright T e s s Von O l s s o n . b l o g g . s e