Have a nice day!

En liten friendzone-trudelutt .

Hittade en länkning till en rolig låt på vännen , Jons blogg :) 
Har Ni någon gång känt att ni helt plötsligt är i en "friendzone" med någon som ni har känt attraktion till ? -Jag tror faktiskt att det aldrig har hänt mig..beroende på hur man ser på saker och ting ^^
 


Sv: Det får du verkligen göra :) Fast alla VS parfymer luktar ju något enormt jävla gott faktiskt :) vilka har du?

Svar: favoriter just nu är DG light blue och AshleyA vanilla :)
Tess Olsson

2014-01-28 | 07:17:35

Sv: Tack!

2014-01-28 | 10:10:21

Jätte fin blogg. Dum frågan kanske, men hur har du gjort för att lägga in smilisarna här?

Svar: Tack :) Inte dum alls , det var jättelänge sedan jag la in dem så minns inte riktigt , men jag tror att jag hittade information om det på designadinblogg.se :) Det skall vara någon kod som skall läggas in
Tess Olsson

2014-01-28 | 19:28:30

Alltså, den där låten är så genialisk, haha! Har du hört Zombie Love Song? Den är gjord av samma grupp, hur roligt som helst!

Svar: Nej den har jag missat , får kolla upp den då :)
Tess Olsson

2014-01-28 | 19:50:12

hahahah OMG! Det händer mig hela tiden tycker jag!

Svar: Din stackare..om du nu inte vill ha det så förstås ^^
Tess Olsson

2014-01-28 | 22:04:18

Det har jag väl aldrig velat men nu vill jag det för jag har tjej nu. Det räcker med en!

Svar: Hehe okej :)
Tess Olsson

2014-01-28 | 22:21:53

Det har tyvärr hänt mig /:

Svar: Ajaj , med tanke på ditt val av smiley så tolkar jag det som att du inte ville det :(
Tess Olsson

2014-01-29 | 16:29:46






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
|
©Copyright T e s s Von O l s s o n . b l o g g . s e