Have a nice day!

Kvällens mumsbitar .

 
 


Hej!
Vilken cool blogg, dock är koderna lite fel så det är svårt att hitta runt hahah.. älskar bebisen! ;)

Svar: Tack! :) Åh det är inte första gången jag får höra det :/ Tyvärr kan inte jag se något fel från min dator. Jag använder både google chrome och internet explorer. SKULLE DU KUNNA hjälpa mig med att försöka förklara vad och hur det ligger fel ? :) kram
Tess Olsson

2014-01-20 | 16:06:07

svar: Hej tjejen och tack för din kommentar. Vardagshumor tackar jag aldrig nej till liksom :)

Förövrigt så är din blogg oförskämt fin :)

Svar: Härligt! Tycker själv att det aldrig är fel med lite humor i vardagen :) Tusen tack! Det värmer verkligen att höra :)
Tess Olsson

2014-01-20 | 21:48:14

mums så gott :D

2014-01-21 | 22:58:22

Så gott! :-P jag körde på en diet fram till nyår och då åt jag nästan enbart frukter. Det var supergott och jag gick ner 10 kg. Du kan läsa mer detajerat på min blogg om du vill :-) snygg blog

Svar: Oj det var riktigt duktigt av dig! Jag tror inte att jag någonsin skulle kunna eller vilja ändra om dieten till enbart något specifikt. Tror på att man skall äta lite av allt och inte utesluta något. Men grattis till dig som har gått ner så mkt!! :)
Tess Olsson

2014-01-22 | 10:20:22

Åh vad gott :D

Svar: Ja , blir sugen nu igen :P
Tess Olsson

2014-01-22 | 13:45:11

Det där såg väldigt gott ut :)

Svar: Det var det också :) Blev lite sugen på det nu igen :)
Tess Olsson

2014-01-22 | 17:18:36






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
|
©Copyright T e s s Von O l s s o n . b l o g g . s e