Have a nice day!

WreckThisJournal - Utsidan .



Fin

Svar: tack! :)
Tess Olsson

2014-01-18 | 13:17:19

Snygg blogg!! ;-)

Svar: tack , det var snällt :)
Tess Olsson

2014-01-18 | 22:09:38

Åh men duuu! Den där boken är så awesome! Har tyvärr inte gjort så mycket med min. Well, duschade med den det första jag gjorde så att innehållet inte skulle förstöras (vilket är hela grejen med den, jag veeeet) om jag gjorde det senare x)

Svar: Hehe härligt! Den är grym! Tyvärr har jag svårt för att ta sönder saker självmant så boken är en stor utmaning för mig :) Har gjort ett par sidor men tänkte att jag skall lägga upp bilder lite efterhand :) Maila mig gärna om du gör ngt häftigt eller länka om du lägger ut ngt på bloggen :)
Tess Olsson

2014-01-21 | 14:07:48

Jadå! :)

2014-01-21 | 22:29:32

Fint, den verkar rolig. Vad är det för bok? :love:Lisa

Svar: Varje sida innehåller ett sätt att sakta men säkert ta sönder boken lite. Det är bland annat sådan klassiker som jag alltid har lärt mig att man inte skall göra med en bok , som att klottra i boken , vika en sida eller t.ex. stå på boken.. :D Jätterolig!
Tess Olsson

2014-01-22 | 12:45:07






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
|
©Copyright T e s s Von O l s s o n . b l o g g . s e