Have a nice day!

Några kändis-avslöjanden..

 
 
 
 
 
Madonna blev våldtagen när hon just flyttat till New York som 20-åring.
 
'Första året hotades jag med pistol. Blev våldtagen på ett tak. Jag drogs upp med en kniv i ryggen och det var inbrott i min lägenhet tre gånger.'
 
 
 
 
 
 
Miley Cyrus har medgett att hennes beteende den sista tiden, inklusive hennes kontroversiella uppträdande vid MTV VMA:s, har varit barnsligt.
 
'Jag var vuxen när jag borde ha varit ett barn. Så nu är jag vuxen och beter mig som ett barn'
 
 
 
 
 
 
Chris Brown hade sex för första gången när han var åtta, med en tjej som var 14 eller 15.
 
“[Jag hade sex för första gången] när jag var åtta. Det är annorlunda på landet.'
 
 
 
 
 
 
Jennifer Lawrence mobbades på grund av sin vikt.
 

'Någon sa till mig att jag var fet och att jag skulle sparkas om jag inte tappade x antal kilon'

'De tog in bilder på mig där jag nästan var naken och sa att jag skulle använda dem som motivation när jag bantade'

 

 





Ricky Martin, som kom ut som homosexuell år 2010, har erkänt att han var lite homofobisk innan han accepterade sin sexualitet.

 

'Jag brukade se på gaykillar och tänka: jag är inte så där, jag vill inte vara så där, det där är inte jag. Jag skämdes'

'När jag tänker tillbaka inser jag att jag brukade mobba folk som är gay. Jag hade homofobin i mig.'

 

 





Snooki led av anorexia när hon var hejaklacksledare i gymnasiet.

 

'Jag hade en ärstörning och mådde riktigt dåligt. Det slutade med att jag svälte mig själv.'
'Jag började äta en sallad per dag och sen blev det ett kex per dag, och sen blev det en vindruva per dag. Och sen åt jag inte alls i tre dagar. Det var en mycket dålig tid för mig.'



Lite kul att veta :) visste inte om något av de faktiskt

Svar: Vad kul! :) Kika gärna in snart igen , nya intressanta ting uppdateras varje dag :)
Tess Olsson

2013-10-14 | 14:38:38






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
|
©Copyright T e s s Von O l s s o n . b l o g g . s e