Have a nice day!

Oron och tårarna som bubblar runt som kolsyra inom mig..

 När man inte kan vara den som ger en spruta och låta någon somna in..
 
I morgon blir det en VääLDIGT komplicerad operation för Smulan, enligt veterinären.. Hon har brutit både höftbenet och båda knäna på bakbenen.. Troligtvis har hon blivit påkörd eller slagen av någon jävla idiot!! 
Bilden av den enorma sprickan på hennes höft sitter inprintad i mitt huvud..
Trots detta tog hon sig upp för trappan igår kväll och ner för trappan imorse.. 
Hade jag aldrig klarat av med bruten höft och två brutna knän..

Stackarn har ju bara fått stöta på problem..men hon är såå Stark, min tjej! <3








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
|
©Copyright T e s s Von O l s s o n . b l o g g . s e