Have a nice day!

Tess tipsar!..

Lägger ut en bild från helgens maskerad , kan ni se vad jag var ? :)
Vill tipsa om något jag har ätit så länge jag kan minnas.. Började äta filmjölk när jag var runt o.5 - 1 månad gammal , sedan av någon anledning började jag med att lägga på ett lager med oboy , sådär så att man inte kan se filmjölken heller inte den "smälta" chokladen..
Detta ser kanske inte så lockande ut , har fått höra det förut . Men vill tipsa er läsare som gillar oboy och filmjölk var för sig .. DETTA ÄR FARLIGT GOTT !!


sv: Tack så mycket! :-)

Svar: :)
Tess Olsson

2014-02-10 | 20:30:43

låter gott!

Svar: Testa , det är himmelskt ! :P
Tess Olsson

2014-02-11 | 10:03:10

haha där har vi den;)

Svar: Supergott ! :)
Tess Olsson

2014-02-11 | 15:44:16

Åh, nu minns jag att jag också brukade äta det där förut! :D men hade helt glömt bort det! Kanske dags att återuppta gamla vanor.. ;)

Svar: Jag hade faktiskt också glömt det under en period men nu har jag återuppväckt det :)
Tess Olsson

2014-02-11 | 19:30:33

Gött ju :D

Svar: Jajamän! :)
Tess Olsson

2014-02-12 | 07:56:44






Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
|
©Copyright T e s s Von O l s s o n . b l o g g . s e