Have a nice day!

Dåligt drag!..

 
JAJAMEN , jag gjorde nog ett dåligt drag..
Har suttit och smuttat i mig en god liten Redbull , såhär dagen innan tentamens-dag.. FRÅGAN ÄR när jag kommer kunna somna för att samla energi och kraft inför tentan . Ni tänker säkert att jag bara kan ta en till Redbull imorgon under tentan , men NONO , big NO.. Sist jag gjorde det rusade mitt hjärta så snabbt och hårt att jag blev så sjukt stressad och mådde riktigt dåligt, fick tom ett antal klökningar . Varken tankar eller meningar höll ihop vilket resulterade till att ingen mening blev begriplig . Ingen förstod mig när vi (classmates) diskuterade tentan precis efteråt. Jag förstod faktiskt inte mig själv heller , men kunde inte sluta prata.. Jag var så uppe i varv och mådde sjukt dåligt. Nej , detta vill jag ALDRIG MER gå igenom.
 
Såå , jag försöker nu skriva av mig lite energi.. Håll tummarna för mig i morgon! :)








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
|
©Copyright T e s s Von O l s s o n . b l o g g . s e