Have a nice day!

Gaaaaah..!

GODIS ÄR GOTT , godis är gott , godis är gott , godis är gott , är ett typiskt citat som svämmar över i mitt huvud just nu . OCH , tänker ni då kanske.. JO , jag har inskaffat mig ett sådant dumt löfte som många brukar göra lagom till det nya året . Men den här gången tänkte jag att JAG SKALL KLARA DET ! Såå , jag beslutade mig för en lite kortare period ut över 2 månader som sedan kan förlängas med eventuella korrigeringar . AAH nu undrar ni kanske vad mitt lilla löfte innebär.. Jo såhär: Från att ha stoppat i mig en daglig dos socker (godis) utan några gränser.. Kan äta en hel 200 g chokladkaka på en kväll utan problem.. Gaaah! Det hade suttit fint nu ! ..Åter till löftet jag gav mig själv av någon dum anledning.. EN VECKAS INTAG: ca 600 kcal godis (= 50g eller 8 rutor choklad , 10st ahlgrens lakritsbilar , 7st haribo nappar)
 
Detta resulterar just nu till att jag klättrar på väggarna , öppnar varje skåp ett flertal gånger som kan innehålla något ätbart och stoppar i mig en massa annat "skit" för att försöka dämpa suget efter framför allt choklad . Jag lär gå upp i vikt nu i början på grund av detta , men skall nog försöka jämnas ut till slut .








Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
|
©Copyright T e s s Von O l s s o n . b l o g g . s e